Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning12

Kategori: Allmänt

Jag trodde inte att det var sant när jag tittade mailen nyss och såg att jag hade fått en matchning! Det är en familj som bor 1 timme utanför New York och när man tittar på kartan så verkar det ligga lite ute på landet så det känns ju bra. De har två barn på 3 och 5 år så det känns också bra. Enda problemet är att jag tror att de inte behöver någon aupair förrän i juli och det är lite sent. Får se om de hör av sig men är det som med alla andra matchningar så försvinner de ju! Men jag försöker vara possitiv och jag ska självklart ge dem en chans eftersom att det känns ganska bra om man jämför med den förra matchningen som inte alls kändes så bra. Jag hoppas att de hör av sig så att jag får prata med dem åtminstone...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: