Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

15 Januari

Kategori: Allmänt

Jag fick precis ett mail från mamman i familjen. Det stod inte så mycket mer än det jag redan visste men hon lät intresserad och ville prata med mig. Hon hade även bifogat några bilder så det var roligt. Jag svarade och frågade om när de behövde någon aupair och så skrev jag att jag tyckte om att vara ute i naturen mycket och inte visste hur jag skulle känna om jag skulle bo i en stor stad. Jag skrev att vi kunde prata imorgon för ikväll ska vi in till stan och titta på basket. Så jag ska ladda med ett gäng frågor och sen se hur jag känner efter samtalet. Det är så svårt det här, man ska ju ändå bo med dem i ett år så det måste ju stämma, men det känns som om jag är så kräsen. Men det är nog bättre att vara kräsen nu än att komma dit och upptäcka att man inte alls trivs och passar med familjen för det är nog väldigt jobbigt att byta familj när man är där.
Det är verkligen mycket att fundera på...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: