Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 Januari

Kategori: Allmänt

Jag har bestämt mig för att tacka nej till denna familj också. Jag har funderat på det jättemycket för familjen verkar egentligen ganska bra men jag tror inte att jag skulle trivas med att bo bara en liten bit utanför New York. Det är så otroligt svårt det här, att välja med vilka och vart jag ska spendera ett år. Jag ringde till CC imorse men de är tydligen lediga på helgen så jag får ringa på måndag. Jag tänker fråga om dom kan notera på något vis att jag gärna vill bli matchad med en familj som bor lite mer på landet eller åtminstone närmare naturen. Så nu kommer det inte att hända någonting förrän på måndag och det känns inte så kul. Jag vill ju komma iväg snart!

~♥~

Kommentarer

  • irene säger:

    Det är bra emma! Stå för vad du vill ha, vik dig inte bara för att det är viktigt att det blir rätt.

    2010-01-16 | 17:53:59

Kommentera inlägget här: