Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 januari

Kategori: Allmänt

Igår bestämde jag och mamman att vi skulle prata idag klockan 8 min tid och klockan 1 hennes tid. Det är lite besvärligt med tidsskillnaden, jag tror att det skiljer 7 timmar. Så 8 tyckte jag lät bra och ställde klockan på 7 imorse. Jag mådde inte så bra när jag vaknade, hade ont i magen, jag vet inte om Wilma har smittat mig men det får vi hoppas att hon inte har. I alla fall så satt jag och väntade på att hon skulle ringa och när klockan var tio över 8 insåg jag att jag hade tänkt lite fel och att det var 8 på kvällen hon skulle ringa! Så nu väntar jag på att klockan ska bli åtta igen! Jag är väldigt nervös inför samtalet men samtidigt så längtar jag för jag vill veta mer om den här familjen! 

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: