Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

20 Januari

Kategori: Allmänt

Ikväll ringer mamman igen så att vi kan prata lite mer och ställa frågor som har kommit upp under dagen. Det verkar som om hon är väldigt intresserad så det är roligt. Barnen verkar jättesöta! Även fast de är trillingar så är de inte lika varandra men det är kanske bra så att man kan skilja på dem!

Bilderna i förra inlägget var så att familjen kunde titta på dem. Jag försökte maila foton men våran dator är lite konstig så det gick inte. Därför gav jag mamman min bloggadress så att hon kunde titta på dem där.

~♥~

Kommentarer

  • Moster säger:

    Hej!

    Jag håller tummarna men magkänslan känns bra :) Spännande och höra hur det går. Kram

    2010-01-20 | 18:45:07
  • Moster säger:

    Hej!

    Jag håller tummarna men magkänslan känns bra :) Spännande och höra hur det går. Kram

    2010-01-20 | 18:45:37

Kommentera inlägget här: