Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

23 januari

Kategori: Allmänt

Nu känns det jobbigt. Efter samtalet med mamman igår kändes det inte alls lika bra. Hennes tveksamhet började göra mig tveksam och tänkta på alla nackdelar med den här familjen. Jag har tänkt mycket på om det är Texas jag verkligen vill komma till? Där är det jättevarmt mest hela tiden och landskapet är alldeles platt och lite tråkigt. Familjen hade bott i Colorado förut så hon började jämföra det med Texas och jag kom på mig själv med att tänka att det hon sa om Colorado lät som det skulle passa mig mycket bättre. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag får fundera till på måndag då jag kan ringa till CC och disskutera det med dom. Men just nu känns det som att jag kommer att tacka nej till den här familjen och be CC att leta efter en familj som bor lite mer lantligt i en bergigare delstat. Jag har nästan inte kunnat sova i natt, jag har haft så mycket tankar som har snurrat runt i mitt huvud! Det är ett så svårt beslut det här, att bestämma vart och med vem jag ska spendera det här året.

Jag ska åka till stan snart i alla fall så då kanske jag kan tänka på något annat ett tag! Jag och Irene ska gå på Multi Challenge så det ska bli spännande!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: