Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 Januari

Kategori: Allmänt

Igår kväll pratade jag med både mamman och pappan i familjen. Första samtalet med pappan gick sådär. Jag var så oförberedd och det var lite svårt att höra vad han sa. Men när jag pratade med mamman gick det mycket bättre! Hon berättade att de brukade ut och vandra ofta och att de även åkte lite skidor sen så pratade vi lite om barnen och om hur mitt rum skulle se ut och så. Men de skulle även prata med en annan aupair från sverige så dom skulle höra av sig sen. De hade ingen aupair nu så de behövde en så snabbt som möjligt så om det blir den här familjen kommer det nog att gå väldigt snabbt att komma iväg. De har natt nu så jag förväntar mig inte att höra något från dem förrän ikväll för då är det morgon hos dem.

Det börjar verkligen att kännas verkligt nu! Jag börjar bli nervös, vad har jag gett mig in i egentligen?! Men det är spännande. Det är svårt när jag tänker på allt och alla som jag kommer att lämna här hemma men om jag tänker på allt jag kommer att få uppleva så vill jag åka på en gång!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: