Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 2

Kategori: Allmänt

Jag har fått en ny matchning med en familj! Varje morgon går jag och kollar mailen det första jag gör och i morse hade jag ett mail där det stod You have a match! Familjen bor utanför San Francisco i kalifornien. Jag trodde aldrig att jag skulle få en matchning där för att det är så många som vill dit. Familjen har tre barn, en son på 7 år, en son på 4 år och en dotter på 2 år. Det känns mycket bättre med den här familjen så jag känner mig väldigt förväntansfull. Så nu väntar jag spänt på ett mail eller ett telefonsamtal från dem. Ska bli roligt att få veta lite mer om dem för det stod inte så detaljerat som det gjorde med förra familjen.

Det är fortfarande jättekallt ute och ganska kallt inne. Jag passar Wilma idag och vi kommer nog vara inne i datorrummet mest hela dagen för där eldar vi i den öppna spisen så där är det varmt! Sen så vill jag vara nära datorn så att jag ser om jag får mail!

Nu är jag glad och förväntansfull men även lite nervös!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: