Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 5

Kategori: Allmänt

I natt sov vi hos momma och moffa så direkt när jag kom hem nu på morgonen gick jag och kollade mailen. Jag hade fått en matchning! Det är otroligt vilken tur jag har haft som har fått matchningar så fort! När jag läste mailet blev det spännande på en gång för det stod att familjen bodde i Texas. Det kändes mycket roligare än New York. Så jag loggade in på min sida för att läsa mer om familjen och där stod det att de hade trillingar på 2 år och det kändes kul, jag ville ju ta hand om små barn. Det stod även att de hade hund och att mamman var en "stay at home mom" så vi skulle mest hjälpa varandra med barnen. Jag hade även fått ett mail från mamman där hon skrev lite om dem och hon ville veta lite mer om mig. Så jag har skickat iväg ett mail till henne och hoppas att de vill prata. Det känns jättebra nu, äntligen en matchning som verkar bra! Så nu blir det bara att vänta och se om hon svarar på mitt mail eller ringer...

~♥~

Kommentarer

  • farmor och farfar säger:

    Grattis, det där blir bra! Vi håller tummarna.

    2010-01-18 | 21:24:38

Kommentera inlägget här: