Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Samtalet

Kategori: Allmänt

Ja då har jag pratat med mamman i familjen! Det ringde vid 20 över 8 och då hade de lite problem med kontakten men det ordnade sig i alla fall. Mamman verkar jättesnäll, hon pratade om barnen, området, vad de brukar göra och om allt möjligt. Det var ingenting hon sa som lät dåligt så det känns väldigt bra. Vi pratade i 45 minuter och det gick riktigt bra med engelskan. Så nu ska vi fundera lite och låta allt sjunka in. Imorgon kommer jag nog att ringa till CC och berätta att jag är intresserad av den här familjen så får vi se vad familjen kommer att tycka om mig. Jag hoppas att jag gjorde ett bra intryck. Hon skulle skicka lite bilder till mig så det blir roligt att se! Det är mycket att tänka på nu men det är spännande!

~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    vad roligt! Hoppas att det blir det här nu så du kommer iväg, även fast man inte vill de :( Kommer ju vara borta ett helt år!!

    2010-01-19 | 22:57:49
  • Irene säger:

    Härligt! Ska hon skicka bilder måste hon vara intresserad! Good Luck!

    2010-01-20 | 09:36:17

Kommentera inlägget här: