Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Ja igår var det mycket att tänka på. Jag och Irene hade jätteroligt i stan även fast vi inte var så duktiga:)
När jag kom hem senare efter att ha ätit middag hos momma och moffa så kunde jag sätta mig vid datorn och titta om jag hade fått något mail. Och det hade jag, mamman hade skrivit ett mail, och det kändes så skönt att läsa det! Det visade sig att hon tyckte precis som jag. Det var så roligt för det var nästan som om hon visste vad jag ville innan jag visste det! Hon hade läst mig så bra. Hon skrev bla att hon trodde att jag skulle trivas i en familj som är lite mer friluftsmänniskor och att jag nog skulle passa bättre i en delstat mer norrut eller västerut där det är mer bergigt, och det var ju precis så jag kände. Men det känns lite sorgligt också för hon verkade vara en så snäll och omtänksam person.
På måndag ska jag ringa och prata med CC och se om dom kan göra några ändringar så att jag blir matchad med familjer med intressen som liknar mina.
Det blev ju lite tokigt det här, jag som var så inställd på att åka till Texas ett tag och nu blir det inte så. Men jag tycker att det är viktigt att det blir rätt familj på en gång. Det sämsta är ju att det kommer att dröja ytterligare innan jag kan åka.
 Då var vi tillbaka på ruta ett igen!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: