Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

1 Juli

Kategori: Allmänt

Jag har nu varit här i några dagar och jag vet fortfarande inte om jag kommer att trivas. Jag har fått jättemycket hemlängtan och vet inte vad jag ska göra. Jag vet dessutom inte om jag kommer att orka ta hand om Neil, han är så energisk och konstig på något vis. Jag förstår honom inte. Det är svårt att prata med honom för antingen så är han så koncentrerad på det han gör så han svarar inte eller så är han så ivrig och pratar så mycket så man inte hinner säga något. Men jag har ju bestämt att jag ska stanna här i en månad innan jag bestämmer hur jag ska göra. Jag har hört om aupairer som har bytt familj 4 gånger så det är ju inte helt ovanligt att man byter flera gånger. Om det inte fungerar med denna familjen så kommer jag nog att försöka byta igen men jag hoppas fortfarande på att det ska kännas bättre här. Jag tror att det hade varit lättare om jag hade kommit hit på en gång för nu jämför jag hur jag hade det i colorado och jag hade det ju jättebra där så det här verkar så dåligt jämfört med det. Men jag försöker att inte tänka på det. Det blir mycket klagande nu men jag mår inte så bra för tillfället, hoppas att det blir bättre!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Det kommer bli bättre ska du se. Annars är det bara söka en ny familj. Jag förstår att du har hemlängtan men det går över. Hemlängtan kommer nog alltid att komma i vågor. Du är så duktig! Kram

    2010-07-02 | 09:25:25

Kommentera inlägget här: