Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 Juli

Kategori: Allmänt

Jag har spenderat mycket tid på mitt rum nu. Jag tyckte att det kändes pinsamt att träffa Miriam och David efter igår. Men jag träffade Miriam för en stund sen och det gick bra! Hon sa dock ingenting om vad som kommer att hända men hon var lite stressad för Neil skulle ta sin nap. Jag hoppas att hon kommer och pratar med mig sen.
 Jag har tagit en promenad runt området idag, husen är så fina! Jag såg ett rådjur och en ekorre som skrämde mig! Jag tänkte ta ett kort på rådjuret men självklart så sprang den iväg när jag tog upp kameran. Samma sak var det med en jättefin fjäril. Men jag har lite bilder att visa i alla fall!


Mitt nya, korta hår!


Framsidan av huset.










Grindarna till in till området.

~♥~


Kommentarer

  • irene säger:

    Hej snygging, vad fin du är :)

    2010-07-12 | 09:41:24
  • Moster Nettan säger:

    Du blev ju jättefin i håret! Och vilket fint område det ser ut att vara. Hoppas hon kommer och pratar med dig så du får veta nått. Kram

    2010-07-12 | 15:54:00

Kommentera inlägget här: