Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 Juli

Kategori: Allmänt

Ny vecka och jag vet fortfarande inte vad som kommer att hända. Jag jobbar idag och antar att jag kommer att jobba åtminstone till på onsdag då LCC- Jody kommer. Miriam säger så lite så jag har ingen koll alls. Jag vet inte om hon också tycker att jag ska byta familj så snart som möjligt eller om hon vill att jag ska prova längre. Jag hoppas att jag inte måste prova längre, men jag antar att det är Jody som kommer att säga hur vi ska göra. Jag vill bara att allt ska lösa sig så att jag kan få börja mitt aupairår på riktigt så att jag kan börja planera saker och lära känna andra aupairer.  Annars så har den här dagen varit helt okej hittills, men så är det alltid, förmiddagen känns bra men eftermiddagen jobbig.

Hoppas att ni har det bra allihopa! Jag längtar hem väldigt mycket just nu och jag saknar er alla.
 Och jag måste erkänna att den som jag saknar mest för tillfället är Wilma! Jag tänker hela tiden saker som " vad roligt det skulle vara att gå på ica och köpa glass med wilma" eller att gå till badplatsen med henne och när jag går i affärer ser jag hela tiden saker som jag vill köpa till henne! Det känns som om jag missar så mycket när det gäller henne också.
Älskar dig lillasyster <3

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad jobbigt att hon inte säger nått :( Men snart får du säkert veta hoppas jag. Förstår att du längtar hem nu när det är jobbigt men bit ihop nu för vi vill inte ha hem dig än ;) Kram

    2010-07-13 | 07:45:30

Kommentera inlägget här: