Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Juli

Kategori: Allmänt

Wow, jag har precis varit med om den värsta bilfärden någonsin! Det ösregnar ute och vägarna är halvt översvämmade och jag kunde nästan inte se någonting även fast jag hade vindrutetorkarna på det snabbaste. Det var ännu värre när jag åkte tillbaka för då var det ännu mer vatten. En polisbil stod och spärrade av en del av vägen så jag var tvungen att åka en annan vilket gjorde mig orolig att jag inte skulle hitta tillbaka. Men jag klarade det som tur var. Det åskar och när jag satt i bilen såg jag blixtarna och dundret kom nästan på en gång så det var lite läskigt. Det känns som om det kommer att bli översvämmning, det är så otroligt mycket vatten! Jag har aldrig varit med om ett sånt här väder!
Jag längtar till imorgon då vi ska ha mötet med Jody så att jag får veta lite mer. Jag hatar att inte veta vad som kommer att hända.

~♥~

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja det är väl lite annat med regnet där än här. Här i småland har vi värmebölja, temperaturen går inte under 25 grader ens på nätterna. Så vi flyter bort i svett istället. Hoppas mötet imorgon går bra! Kram

    2010-07-13 | 20:55:58

Kommentera inlägget här: