Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Juli

Kategori: Allmänt

Åh, jag gjorde precis världens misstag. Jag gick med på att försöka få det att fungera med den här familjen. Jag ångrar det så otroligt mycket men jag kunde bara inte säga nej, säga att jag vill byta familj. Tänk om jag kunde spola tillbaka tiden. Jag mår så dåligt nu och det här gör det ännu jobbigare. Jag vet inte hur jag ska göra, det är tusen tankar som snurrar i mitt huvud. Jag funderar på att prova i kanske två veckor till och sen se hur det går och säga att jag vill byta familj eller helt enkelt stanna här tills jag inte står ut längre och åka hem. Varför ska det vara så svårt? Jag är så arg på mig själv, varför sa jag inte det rätta? Åh, jag är så trött och less nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag får gå och lägga mig och hoppas att det på något vis kommer att bli bra.

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Men vännen du skulle ha sagt att du ville byta. Men om du står ut ett tag till så försök med ny familj. Åk inte hem nu! Du kommer att ångra dig. Fast jag tror att om du kommer till ny familj och det blir bra där så kommer den värsta hemlängtan försvinna. Du är så duktig! Kram

    2010-07-15 | 08:04:06

Kommentera inlägget här: