Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 Juli

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag! Jag jobbade mellan 9.30-13.00 ungefär och Neil var lugn och snäll så det gick jättebra. Sen åkte jag och Ao till tågstationen där vi mötte Evelyn som också skulle med till Philadelphia. Först gick vi till en park som heter Love sen gick vi vidare till en fontän och jag tog massa kort! Sen tog vi bussen till Penn´s landing där det var en konsert och en slags mässa. Så vi lyssnade lite på musiken, åt Thai mat och gick bland stånden. Det var jättevarmt, solen sken och det var ungefär 40 grader ute. På ett ställe så fick vi en jättestor väska och en T-shirt så vi gick omkring med våra väskor och det såg nog ganska roligt ut! Vi har gått ganska mycket så jag är trött i fötterna nu! Philadelphia är en ganska fin stad, jag tycker om fontänerna och statyerna men jag föredrar nog Denver för det är mindre och nyare. Jag ska visa er bilder imorgon, jag orkar inte göra det nu!

Imorgon ska jag och Ao åka till en affär som heter Michaels, det är som Syssla fast mycket större! Jag ska försöka att inte köpa för mycket, men jag vill börja göra lite scrapbooking. Sen så har jag bestämt att jag ska städa rummet och passa på att ta det lugnt medans jag är ledig!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Det blir kul att se lite bilder sen. Ni hade en bra dag låter det som.

    Kram Mamma

    2010-07-18 | 05:48:21
  • Moster Nettan säger:

    Låter som du haft en bra dag! Ser framemot att se lite bilder. Kram

    2010-07-18 | 08:58:17

Kommentera inlägget här: