Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Juli

Kategori: Allmänt

Idag har varit både en bra och dålig dag! Det går lättare med Neil så det känns skönt. Och idag fick jag 100$ extra av David så det var jättesnällt! Sånna saker gör dock att jag blir så osäker och det känns som om jag aldrig kommer att kunna berätta att jag vill byta familj. Förhoppningsvis kommer det att kännas bra om två veckor och jag slipper göra det. Allt känns bara så svårt...

Jag skypade med mamma, Wilma, Sandra och Andreas idag och det är alltid roligt! De hade fått mitt paket som jag skickade och Wilma vart jätteglad över sina saker så det var roligt! Synd att det är så dyrt.

Imorse regnade det men sen har det varit fint hela dagen fram till kvällen då det började regna igen, det öste ner och åskade. Man vet aldrig vad det kommer att vara för väder, men det är alltid varmt.





Nu ska jag göra mig redo för sängen!
God natt!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad skönt att det går lite lättare :) Du får se hur det känns efter 2 v och om du fortfarande känner att du vill byta så måste du säga det då. Kram

    2010-07-20 | 08:10:27
  • Mamma säger:

    Hej

    Använd dina nya skor och kläder, motion är alltid bra.Det ser ju så fint ut där.Men svimma inte i värmen,drick mycket vatten.

    Kram Mamma

    P.S wilma och karin tycker regnbågen är fin.

    2010-07-20 | 11:13:01

Kommentera inlägget här: