Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

2 Juli

Kategori: Allmänt

På förmiddagen idag kändes det bra, men nu på eftermiddagen känns det lika jobbigt igen. Det är så svårt när jag inte vet när jag slutar och jag hatar att inte veta vad och hur jag ska få middag. De äter ju inte här! Jag har inte ätit middag än och klockan är halv nio, men jag och Ao (den andra aupairen) ska åka och äta på en restaurang. Det verkar så rörigt i den här familjen, de har inga rutiner och Neil verkar få göra lite som han vill. Förut idag klättrade han upp på bilen och lekte med vindrutetorkarna och det fick han göra tydligen.
Imorgon åker vi till Vermont, jag hoppas att det blir roligt, så jag kommer inte kunna skriva något förrän på måndag när vi kommer tillbaka.

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Låter ju helkonstigt med familjen :/ Men du ska väl snart och prata med lcc ? Då måste du berätta allt och kanske söka ny familj ist. Du måste ju trivas för du ska vara kvar länge innan du kommer hem. Kram

    2010-07-03 | 09:28:58

Kommentera inlägget här: