Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 Juli

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis kommit hem. Jag har träffat de andra svenska aupairerna och en finsk aupair. Jenny kom och hämtade mig och sen hämtade vi upp Karl (som jag fick veta är från östersund!) och åkte till den finska aupairens hus där vi fikade. Jag känner mig så obekväm i sådana situationer, jag tycker inte om det. Det är så mycket svårare också när de var från sverige och det känns som om man borde ha något att prata om hela tiden för att man har något gemensamt. Det har inte alls känts jobbigt när jag har varit med Evelyn och Ao, det känns på något vis mer naturligt att vara med dem! Jenny och Karl vart imponerade över grindarna in till området där jag bor och över husen! För mig känns det ju så normalt nu och jag vet ju att insidan inte är lika imponerande här!

Nu ska jag fylla i ansökan till hållands folkhögskola, min backup-plan ifall jag åker hem.

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: