Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

25 Juli

Kategori: Allmänt

Just nu spöregnar, blåser och åskar det ute och det är tornadovarning på tv:n. Jag hoppas att den inte kommer hit! Det verkar vara störning på internet också för jag försökte att skriva med Irene men jag loggades ut hela tiden.

Jag tror att jag har ändrat mina planer igen! Jag ska nog föröka berätta för Miriam att jag vill byta familj nästa vecka som jag hade tänkt från början. För Ao ska åka till Californien den 12 augusti och jag vill inte orsaka problem för familjen genom att göra så att de kanske blir utan aupair ett tag. Så om jag berättar nästa vecka så kanske de hinner hitta en ny aupair innan Ao åker. Jag hade tankar på att vänta med att berätta till efter Ao har kommit tillbaka men då måste jag vänta så länge och jag tror inte att jag orkar det.

Jag hoppas att jag kommer att kunna åka in till New York nästa helg, det hade varit roligt. Jag hann inte köpa något sist vi var där och det regnade så jag hoppas att jag kommer att kunna se lite mer om det är finväder.

~♥~

Kommentarer

  • Eleine säger:

    Häftigt med New York! Skulle skickat dig lite pengar så du kunde shoppa en såndär Huvtröja med trycket I love NY på ;) Hoppas du har det bra. Kram

    2010-07-25 | 23:04:27
    Bloggadress: http://eleineochalice.blogspot.com
  • Mamma säger:

    Hej

    Dina planer låter bra. bäst att berätta så fort som möjligt och inte dra på det för det blir inte lättare.

    Kram mamma

    2010-07-26 | 11:49:57
  • Moster Nettan säger:

    Jag det är nog bäst att berätta så fort som möjligt. Det kommer att gå bra att berätta ska du se. Hoppas du kommer iväg till NY. Kram

    2010-07-26 | 21:17:04

Kommentera inlägget här: