Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

27 Juli

Kategori: Allmänt

Igår var det en jobbig dag. Jag kände mig less och trött. Jag tänker hela tiden på hur jag ska berätta för Miriam men det känns inte lättare. Jag tror faktiskt att jag ska försöka prata med henne imorgon, jag orkar inte gå omkring och oroa mig och känna mig nervös hela veckan. Jag hoppas verkligen att hon kommer att förstå, hon borde ju ha märkt att jag inte har varit så glad.

Idag hade jag tänkt åka till posten och se vad det kostar att skicka ett paket som jag har men det är några gubbar som ska komma hit och fixa en läcka i taket så jag måste vara här för att släppa in dem. Jag vill skicka hem lite papper och sånt som jag inte behöver här, jag vill att mina väskor ska väga så lite som möjligt! Men jag vet inte vad som är billigast, att skicka hem eller att betala övervikt.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kankse läsa lite...

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Ge inte upp hoppet än vännen!

    Du kommer säkert hitta en ny familj som du kommer trivas super hos.



    Saknar dig ;)

    2010-07-27 | 18:10:17
  • Moster Nettan säger:

    Håller med Irene! Berätta nu så du har det gjort det blir inge bättre att vänta. Kram

    2010-07-27 | 21:02:15
  • Mamma säger:

    Hej ge inte upp, försök att se det possetivt. Det blir bättre.

    Kram Mamma

    2010-07-28 | 09:51:00

Kommentera inlägget här: