Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

29 Juli

Kategori: Allmänt

Idag var en annorlunda dag. Jag började 7 som vanligt men Miriam ville skjutsa Neil till skolan så jag jobbade bara 50 minuter på morgonen. Så jag gick och la mig för att vila (för att fördriva tiden lite) och somnade och vaknade 3 timmar senare! Jag fick ett röstmeddelande från Jody mitt på dagen och hon ville att jag skulle ringa henne så jag gjorde det. Så vi pratade lite och jag fick veta att hon skulle komma så vi kunde skriva på papprena om transition. Skönt att det gick så fort. När hon kom gick vi igenom allt och jag fick veta att jag inte får jobba medans jag letar ny familj och det tycker jag var lite taskigt. Förra familjen hade det sämre ställt än den här men de betalde ändå för två aupairer. Men jag får helt enkelt acceptera det och hoppas att jag hittar en ny familj så snart som möjligt. Jag vill verkligen komma härifrån så fort som möjligt! Och förhoppningsvis kommer jag att hitta en bra familj denna gången, som farfar skrev "tredje gången gillt och då brukar det bli bäst"!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vi hoppas att farfar har rätt ;) Får du bo kvar så länge eller hur fungerar det? Kram

    2010-07-30 | 08:27:06
  • Irene säger:

    Skönt att höra att du har lite flyt, håller tummarna för dig!

    2010-07-30 | 12:12:11

Kommentera inlägget här: