Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

30 Juni

Kategori: Allmänt

Idag har det varit lite bättre men det har varit en lång dag så jag är jättetrött! Jag började 7 imorse men morgonen var ganska lugn. Vid 9 åkte vi till en biograf och såg en gratisfilm, men det var en gammal mupparnafilm så Neil tyckte inte att det var så intressant så vi gick efter en timme ungefär och åkte till ett flyplansmuseum istället. Sen åkte vi hem och jag fick ledigt till klockan var 4. Då kom det en tjej som hjälper Neil, jag vet inte riktigt varför. Sen åkte vi till biografen igen och såg Toy Story 3 och kom hem vid 9. Det var första gången jag var på bio två gånger på samma dag!
Neil har väldigt mycket energi och kan vara väldigt högljudd så det är lite jobbigt. Jag förstår honom inte riktigt än. Men han är så söt ibland, igår så sa han "can you stay here forever?"!
Idag kom det en städerska hit så nu känns det inte lika stökigt och ofräsht längre! Hon kommer tydligen varje onsdag och städar.
Jag ska visa lite bilder innan jag går och lägger mig!

Mitt jättestora rum:








Stor graderob!


Utsikten från mitt fönster.


Bion imorse!


Flygplansmuseumet.


Husets baksida




Köket.

Mer bilder kommer förmodligen imorgon!

God Natt!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej.

    wow walk in closet.Det ser ju fint ut.

    Kram Mamma

    2010-07-01 | 07:21:23
  • Moster Nettan säger:

    Vilket fint rum :) Hoppas nu att det kommer fungera i den här familjen. Är med dig hela tiden genom bloggen och i tanken såklart. Kram

    2010-07-01 | 07:45:32
  • Andreas säger:

    Vilket jävla hus! Tror du kommer trivas riktigt bra när du har kommit in i deras familj och vardag =)

    2010-07-01 | 17:44:30

Kommentera inlägget här: