Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

31 Juli

Kategori: Allmänt

Idag är en tråkig dag! Jag har ingenting att göra och jag vill inte fråga om jag får låna bilen. Från och med nu är jag ju bara en gäst i huset och inte längre deras aupair. Jag jobbade min sista dag igår och det känns ganska skönt men jag hade föredragit att jobba och tjäna pengar.

Imorgon åker jag till New York City! Det ska bli jätteroligt! Tåget går klockan sju och jag kommer inte att komma tillbaka förrän halv nio så det blir en lång dag. Men jag ser verkligen fram emot att få hitta på något och det känns som ett litet ävantyr att göra det själv!


En av sakerna som jag vill göra imorgon är att gå i Central Park!

Vi får se hur fort det kommer att gå att hitta en ny familj men jag hoppas att jag kan åka till Washington DC också. Jag kommer ju inte att jobba så jag antar att jag kan åka vilken dag som helst till veckan. Det kostar lika mycket som att åka till New York så det är ju inte allt för dyrt. Jag skulle ju vilja ha sett vita huset ifall jag måste åka hem. Jag vill uppleva så mycket som möjligt dessa två veckor men problemet är ju att jag inte kommer att få några pengar så jag vet inte hur mycket jag kan göra. Men att åka till New York är mer än tillräckligt egentligen, det är inte många som får göra det!

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad jobbigt att inte göra nått, måste bli långa dagar. Hoppas du får det bra dag i NY. Är nu i Östersund och umgås med Ami och Linda som oxå är här. Kram

    2010-07-31 | 21:42:03

Kommentera inlägget här: