Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 Juli

Kategori: Allmänt

Tillbaka i Pennsylvania igen! Och det känns skönt, jag trodde att det skulle bli en rolig resa men vi har mest åkt bil och bott på det sämsta hotell jag har varit med om. Eftersom de har mycket pengar så trodde jag att vi skulle bo på ett fint hotell men så var det verkligen inte. Jag tänkte hela tiden att jag vill tillbaka till pennsylvania och nu när jag är här igen så tänker jag att jag inte vill vara här.
 Vermont är jättefint i alla fall, av det lilla jag fick se! Jag ska berätta mer imorgon och visa lite bilder, jag orkar inte göra det nu.
Jag har funderat jättemycket på hur jag ska göra nu,  jag ska börja med att prata med LCC:n den här veckan och se vad hon tycker. Om hon tycker att jag ska berätta för Miriam hur jag känner eller om jag ska vänta och se hur det går den här veckan och nästa innan jag pratar med henne. Det kan ju ändras men just nu känns det som att jag vill byta familj igen, jag trivs inte alls här. Men det kommer att bli så svårt för familjen tror ju att jag trivs och att det går bra. Det känns jättejobbigt alltihopa och dessutom så tror jag att jag håller på att bli förkyld!
Det var tänkt att jag skulle få vara ledig imorgon men det blev inte så så jag måste upp tidigt igen.

Nu ska jag gå och lägga mig!

Hoppas att mamma, moffa och Robin får det roligt på fjällvandringen, jag önskar att jag kunde följa med!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Det var ju tråkigt att resan blev så.Jag tycker att du ska byta familj.Vi får höras på tors kväll.

    Ha det bra.

    Kram Mamma.

    2010-07-06 | 07:15:04
  • Moster Nettan säger:

    Vad synd att resan blev sådär :( Jag tycker oxå att du ska byta familj, tveka inte att göra det på en gång. Tror inte att det blir bättre, varför då dra ut på pinan? Ser framemot bilder. Kram

    2010-07-06 | 08:11:51

Kommentera inlägget här: