Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 Juli

Kategori: Allmänt

Igår efter "jobbet" åkte jag, Ao och Evelyn till biografen för att se på Eclipse! Den var jättebra! Nu måste jag läsa sista boken innan den sista filmen kommer ut! På reklamen innan filmen fick vi se trailers på bla. Harry Potter och Narnia, de verkar bra. Jag tycker att det är lite sent att gå på bio vid nio, vi kom inte hem förrän halv tolv, men jag kunde inte tacka nej! Jag har velat se den länge och så ville jag ha lite roligt och tänka på något annat.

Idag är det aupairmöte. Vi ska gå på en utomhuskonsert och så ska vi vara volontärer och göra någonting. Jag ska försöka att prata med LCC:n idag men jag är rädd att vi inte kommer att få en chans att prata ensamma, men då får jag ringa henne på fredag istället för jag orkar inte vänta längre. Imorgon är förhoppningsvis allt överstökat!



~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: