Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 Juli

Kategori: Allmänt

Ny dag och nya utmaningar! Idag ska jag försöka berätta för Miriam att jag vill byta familj, vi får se hur det går.

Jag tänkte visa lite bilder från igår:


Det var lätt att se vart vi höll till, nästan alla hade sina cultural care tröjor!


Vi gjorde ljuslyktor! Hon till vänster är från kina och hon till höger tror jag var från Bosnien.




Resultatet! Det är så svårt att ta kort när det är mörkt, antingen använder man blixten och fåt ljusa kort eller så använder man inte blixten och får suddiga kort!

Evelyn kommer snart och hämtar mig och Ao, vi ska åka till frisören och klippa oss! Jag hoppas att det kommer att bli bra! Det är roligt med lite nytt ibland.

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    det såg ut som ni hade trevligt , det är bra.

    försök att förklara hur du känner, även om det känns svårt och jobbigt.

    vi stöttar dig så gått det går.

    Kram mamma

    2010-07-09 | 23:39:46

Kommentera inlägget här: