Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Aupairmöte

Kategori: Allmänt

Jag kom precis hem från aupairmötet och det var okej. Vi lyssnade lite på konserten och jag och två andra aupairer fick hjälpa till att göra ljuslyktor. Jag pratade med Jody (LCC:n) och det gick som jag trodde. Hon sa att jag hade varit här ett så kort tag så att jag skulle vänta och se. Jag ska prata med Miriam imorgon och jag hoppas att det går bättre. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här! Hur ska jag få dem att förstå att jag inte vill vara kvar här, att jag inte vill vänta och se om det ändras. Jody ska i alla fall komma på onsdag och ha det obligatoriska mötet och förhoppningsvis kommer de att gå med på att jag vill byta familj. Det är så dåligt för om det hade varit familjen som inte hade varit nöjd med mig så hade allt gått snabbt men vi aupairer måste ha en bra anledning till att byta och de vill att man ska vänta och se om det blir bättre. Allt känns bara så jobbigt just nu...

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Men fy vad jobbigt. Du får säga att om jag inte får byta familj nu så åker jag hem. Dom måste ju lyssna på dig. Håller tummarna att det går bra! Kram

    2010-07-09 | 08:17:48

Kommentera inlägget här: