Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Bilder

Kategori: Allmänt

Denna jobbdag är över och det har gått riktigt bra. Jag har varit ensam med Neil idag och det är lite lättare då. Vi åkte till Target och han fick välja en leksak. Jag var lite orolig att jag inte skulle hitta dit eller hem sen men det gick bra. Det är bra att det inte är så stora vägar här. Förut idag var jag på Barnes and noble och köpte de tre fösta böckerna i twilight-serien så nu har jag något att läsa igen! Och så har jag börjat dricka kaffedrinkar eller vad man ska kalla dem. Typ iced latte, mocca frappuchino, iced coffe eller caramel latte, det smakar inte så mycket kaffe och det är jättegott!

Jag hoppas att det kommer att gå lika bra imorgon som det har gjort idag!


Ao och Neil på lekplatsen igår.


En typisk amerikansk skolbuss som man har sett på film!




Det är så roligt att gå i bokaffärer här, det är så mycket jag vill köpa! Denna gång vart det dessa tre böcker så att jag har lite tidsfördriv!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    det är bra Emma man ska se det possetivt, fast det är svårt många gånger,jag vet.Du är duckdig som kämpar.

    Kram Mamma

    2010-07-16 | 06:37:32
  • Anonym säger:

    Heja heja Emma! Du klarar 2 v och sen ny familj. Nu ska Theo och jag ut och bada. Här är så varmt att man kan inte vara inne. Kram

    2010-07-16 | 10:04:25

Kommentera inlägget här: