Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Det är gjort!

Kategori: Allmänt

Det här har varit en hemsk dag! Jag sov dåligt inatt (för att vara mig) och vaknade upp nervös. Jag har varit orolig hela dagen och jag trodde aldrig att jag skulle få ett tillfälle att prata med Miriam. Jag hade tänkt göra det när jag var färdig för dagen men då var alla samlade och det kändes inte rätt så jag stannade kvar uppe i typ 30 minuter för att se om jag skulle få ett bättre tillfälle men det kom inte så till slut frågade jag helt enkelt Miriam om vi kunde gå iväg och prata. Jag försökte uttrycka mig så bra som möjligt och hon förstod, det kändes så skönt att få det sagt men det var också jättejobbigt. Hon skickade ett mail till LCC Jody direkt så jag antar att hon kommer att kontakta mig så snart som möjligt.
Ni anar inte vad jag har mått dåligt över det här och det känns så otroligt skönt att jag klarade av att säga det och att det gick bra.
Nu är det bara att hoppas på att jag kommer att hitta en ny familj, en som jag kommer att trivas hos.

God natt allihopa!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Bra gjort Emma!! Du var jätteduktig, nu får vi hoppas du får en ny familj som du kommer trivas hos. Kram

    2010-07-29 | 07:36:13
  • Mamma säger:

    Hej

    Jätte bra att få det gjort.Nu är det bara att hoppas på en familj som du kan trivas hos.

    Lycka till.

    Kram Mamma

    2010-07-29 | 08:43:14

Kommentera inlägget här: