Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Glömde berätta en sak!

Kategori: Allmänt

Jag var med om något jätteläskigt idag!
Jag och Ao var på väg till en affär, det var jag som körde, och framför oss så började det bli en bilkö. Jag kunde se att det var två bilar som orsakade det hela. Det var en som stod i körriktningen med bakdörren öppen och framför var det en bil som stod tvärs över vägen. Jag visste inte riktigt vad de gjorde men när jag kom närmare så såg jag att det var en person som stod och slog en person i baksätet på bilen med öppen dörr. Det såg hemskt ut och jag visste inte vad jag skulle göra och sen helt plötsligt börjar bilen att köra. Han kör på bilen som står tvärs över gatan och personen som stod och slog var ju halvt inne i bilen så han följde med en bit innan han ramlade ut på gatan. Han verkade okej men hans bil var alldeles bucklig. Sen körde vi iväg, jag var alldeles skakis och tyckte att det var jätteläskigt. Jag har aldrig sett något liknande och hoppas att jag slipper se det igen!

~♥~

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men fy vad läskigt! Men det får du säkert se igen tyvärr:( Det är ju i USA, inte som i gamla Sverige eller snarare Jämtland. Kram

    2010-07-07 | 22:12:38

Kommentera inlägget här: