Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Hur det är...

Kategori: Allmänt

Ska jag vara ärlig så mår jag inte alls bra just nu, som ni kanske har förstått. Jag vet inte varför jag är här alls, varför jag inte är hemma med alla som jag älskar. Jag har till och med kollat vad en flygbiljett hem kostar, vilket är jättedyrt. Jag vill klara det här, åtminstone ett tag till. Jag hade som mål att klara tre månader och jag vill verkligen det men alla problem med att byta familj gör allt så jobbigt. Det tar så mycket energi att börja om hela tiden, att komma till ett nytt ställe och att lära känna massa nya människor, jag vet inte om jag orkar det igen. Men jag ska göra det, om jag hittar en ny familj. Dessutom måste jag stanna så att jag kan spara mer pengar så att jag över huvud taget kan åka hem om det blir så. Jag hoppas att det kommer att kännas bättre imorgon när jag vet mer. Men jag är rädd att både Miriam och Jody vill att jag ska prova längre och jag vet inte om jag kan säga nej till det, vi får se hur det går. Några veckor till kanske jag kan stå ut med att vara hos den här familjen...
När man är borta från sina nära och kära förstår man verkligen vad som är det viktigaste i livet.

" All I knew was that I wanted to turn around and go back home, to be in the place I was meant to be "

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Kämpa på Emma! Du är jätteduktig och jag förstår att det känns jobbigt nu när du inte trivs men du måste försöka. Vi får hoppas du får en ny familj som är bra och du trivs med. Tror att du kommer ångra dig om du åker hem nu. Kram kram

    2010-07-14 | 07:10:57
  • Irene säger:

    håller med moster Nettan, kämpa på Emma!

    Älskar dig och håller tummarna.



    Kram

    2010-07-14 | 11:27:34

Kommentera inlägget här: