Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Varför?

Kategori: Allmänt

Varför ska det vara så svårt? Just nu vill jag bara åka hem. Det hade varit så mycket lättare. Jag har inte kunnat berätta för Miriam idag, jag vet inte hur jag ska göra, det är så svårt. Jag ska försöka imorgon istället.

Jag hatar den här dagen. Vi åkte ju till frisören idag, och nu är mitt hår helt förstört. Det var en frisörskola och hon som jag fick var jättedålig. Jag ville göra highlights (vilket jag trodde var slingor) och klippa mig. Frisyren vart väl okej även fast det vart kortare än vad jag hade tänkt och att hon klippte snett så jag var tvungen att fixa det. Men det är färgen som ser hemsk ut, det är alldeles för blont och konstigt gjort. När jag har håret uppsatt ser det ut som om det är ett mönster. Men det är inget jag kan göra nu, jag får leva med det helt enkelt!

Imorgon är första dagen som jag är helt ledig sen jag kom hit. Det ska bli skönt men jag vet inte vad jag ska göra. Jag ska försöka prata med Miriam så tidigt som möjligt så att jag inte går omkring och är nervös hela dagen som jag har varit idag.

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Du gör det så bra.Men försök att ta dig i kragen och prata med henne annars får du ju bara må dåligt längre.

    Du klarar det.

    Kram Mamma

    2010-07-10 | 08:31:07
  • Moster Nettan säger:

    Ja kom igen nu Emma! Du är stark och klarar av att prata med henne, kommer att kännas så skönt efteråt. Kram

    2010-07-10 | 10:57:58

Kommentera inlägget här: