Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Vermont

Kategori: Allmänt

Söndag:

Kvällen innan frågade jag hur vi skulle göra på söndagen och hon sa att jag fick sovmorgon så jag sov till 9 och när jag klev upp var alla borta. De hade inte skrivit någon lapp så jag visste inte vart de var, när de skulle komma tillbaka eller någonting. Som tur var så fanns det lite affärer bredvid hotellet så jag gick till en mataffär så att jag kunde köpa något att äta till frukost. Sen gick jag och tittade i affärer ett tag och gick sen tillbaka till hotellet där det fortfarande var tomt så jag provade att ringa Miriam men det var ingen som svarade. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag gick tillbaka och tittade i äffärerna igen! När klockan var ett gick jag tillbaka till hotellet igen men det var ingen där. Jag skickade ett sms till Miriam och väntade på att de skulle komma. Vid två så kom de äntligen och de hade varit och lämnat David på flygplatsen. Hon sa ingenting, frågade inte om jag hade ätit eller något sånt. Det var nap för Neil så vi var på hotellrummet i två timmar, jag somnade också. Sen kom Miriams bror, hans fru och deras ettåriga son till hotellet för vi skulle bada i poolen. Jag hade hoppats att jag skulle slippa det för poolen såg jätteäcklig ut. Botten var grå och smutsig och det verkade inte vara någon rening på vattnet. Men vi badade i alla fall ett litet tag. Sen åkte vi till Miriams brors hus för att äta middag. Det var första gången som de grillade (jag blev jätteförvånad när de sa det). Här har de inte ens en grill. Det var en okej eftermiddag i alla fall. När vi skulle åka så gick Neil ut först och vi andra var inne. Jag plockade ihop lite leksaker och tittade ut genom fönstret och såg att Neil klättrade på bilen, denna gång ända upp på taket, så jag sa det till Miriam och hon stod i fönstret och skrattade åt det.
På kvällen så åkte vi och tittade på lite fyrverkerier, de firar den 4 Juli ganska stort här, jag vet inte riktigt varför.
Jag försökte ta bilder på fyrverkerierna men det gick inte så bra!









~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Hej! Låter ju inge vidare de där... Tycker du ska byta familj på en gång. Du har ju varit där ett tag nu och det verkar ju bara bli sämre och sämre...

    Varför dom firar den 4 juli är för att det är USAs Nationaldag ;)

    Har en liten nyhet att berätta =) Jag och Sandra har förlovat oss.



    Massa kramar!

    2010-07-06 | 18:23:56
  • Moster Nettan säger:

    Byt familj!!!! Hur kan dom bara lämna dig på hotellet utan att säga nått?? Låter helknäppt ju. Kram

    2010-07-06 | 19:54:52

Kommentera inlägget här: