Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Vermont

Kategori: Allmänt

Måndag:

På måndagen klev vi upp vid 8 och packade ihop alla saker. Sen åkte vi till Miriams bror för att träffa dem en snabbis innan vi skulle åka. Hade inte Miriams bror frågat om vi ville ha frukost så tror jag inte att jag hade fått någon. De verkar inte tänka på mat alls! Sen åkte vi till mcdonalds så Neil fick leka lite innan vi åkte iväg. Det var en lång resa men det gick ganska bra. Det jobbiga var att jag var tvungen att snyta mig hela tiden och att jag kände mig trött. Vi kom fram klockan 7 och då trodde jag att jag skulle få gå till mitt rum och ta det lugnt men jag var tvungen att ge Neil mat och fixa iordning ett bad åt honom. Jag förstår inte varför Miriam inte kan göra sånna saker själv. När klockan var åtta så fick jag i alla fall gå.




Här gick vi in för att komma till vårat hotellrum.







~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: