Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Vermont

Kategori: Allmänt

Jag tänkte dela upp så jag skriver om en dag i taget.

Lördag:

Det var tänkt att vi skulle åka 7.30 men vi kom nog inte iväg förrän efter 8. Vi stannade hos Miriams föräldrar och åt lunch. De bodde i ett stort hus och det låg alldeles vid havet så de hade en jättefin utsikt.
Jag trodde att bilresan skulle bli okej men det var ganska jobbigt det också. Vi lyssnade på klassisk musik och David tittade bak hela tiden för att se hur Neil hade det och bad mig flytta på kudden så att han inte skulle få sol i ögonen och sånna saker. David är överbeskyddande och Miriam verkar inte bry sig alls.
När vi kom fram till Rutland, VT så checkade vi in på hotellet och åkte sen och åt på mcdonalds. Sen jag kom till denna familjen har jag varit tvungen att äta på mcdonalds tre gånger, i förra familjen sa de att det var mest bara folk med lite pengar som äter på mcdonalds. De hade en jättestor lekplats så det tog ett tag men när vi var färdiga åkte vi till Miriams bror. Det var sent så vi var bara där en liten stund.
När vi satt i bilen så hörde jag att vi hade två hotellrum så jag tänkte "åh vad skönt med lite lugn och ro" men det visade sig att det var David som skulle ha ett eget rum och att jag skulle sova i samma rum som Neil och Miriam. Jag var jättetrött så jag somnade nästan på en gång i alla fall.


Lekplatsen på mcdonalds

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: