Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

1 Juni

Kategori: Allmänt

Igår tog vi tåget in till Denver. Det var strålande sol och varmt igen! Först så gick vi på Starbucks och jag fick en chockladmilkshake som var jättegod! Sen gick vi lite utefter gatan och åkte buss lite. Vi åt lunch på en italiensk restaurang och det var jättegott! Det var någon slags konst utställning och det fanns jättefina tavlor, speciellt de med bilder på klippiga bergen. Vi hann inte gå i några affärer eftersom Nicholas måste ha sin nap. När vi gick gatan tillbaka så såg vi några poliser och framför satt en mörkhyad kille med handklovar.


Tågstationen




Jasmine i min säng! Jag ska ta ett kort på Lucy också men hon är lite räddare.

Idag var det min första "jobbdag". Det har gått bra, dagen har mest gått ut på att Nicholas ska vänja sig vid mig och att Mercedes ska lära mig rutinerna. Så Mercedes har försökt att hålla sig i bakgrunden lite och jag och Nicholas har lekt. Jag tror att han börjar vänja sig vid mig, det märks stor skillnad från imorse och nu ikväll. När Nicholas hade sin nap så sov jag och Mercedes också så vi får se hur det kommer att gå att somna ikväll när jag har sovit två timmar på dagen.
Vi har varit och handlat idag också. Det känns så annorlunda för här kör man fram vagnen och så är det en person som plockar upp alla varor sen är det en annan person som stoppar i allt i påsar så man står bara och tittar på! 

Just det! Jag pratade med LCC:n Jennifer igår och hon berättade att det är aupairmöte på lördag, jag ser verkligen fram emot det! Vi ska gå på hike och ha picnic så det ska bli jätteroligt, hoppas att det blir fint väder.
Nu ska jag läsa eller se om det är någonting på tv.


Bild från grillkvällen i lördags, Mercedes står bredvid mig på vänster sida.

Hoppas att ni har det bra!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej det är bra här.vad varmt och skönt du ser ut att ha det.kul att se så mycket nytt.Jag ska nog börja måla hos momma idag.om du vill kan du ju prova på skype vid 9-10 tiden din tid.

    Allt är bra



    Kram Mamma

    2010-06-02 | 06:35:43

Kommentera inlägget här: