Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 Juni

Kategori: Allmänt

Då var denna jobbvecka slut! Det känns skönt att få vara lite ledig! Jag ska kanske gå på bio och äta middag med en tjej från tyskland imorgon så det ska bli roligt. Jag och Mercedes var till shoppingcentrumet igen igår så jag köpte lite mer kläder! Det är tur att det inte är så dyrt!
Idag var det Mercedes sista dag så jag är lite nervös över att ta hand om Nicholas helt själv nästa vecka. Men det ska nog gå bra! Jag hoppas att jag kommer att få kontakt med några familjer nästa vecka också. Det kommer att bli mycket väntan igen, vilket är jobbigt men jag ska försöka vara positiv.

På vissa quarter dollar mynt så finns det en stat på ena sidan så jag har börjat samla på dem och har redan fått ihop 13 st! Jag har Arkansas, Idaho, New York, Maryland, Indiana, Washington, Wyoming, Alaska, South Carolina, Mississippi, Utah, Montana och New Hampshire.

Miss you!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Hoppas det går fort att hitta en ny familj. Kram

    2010-06-12 | 08:23:43

Kommentera inlägget här: