Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 Juni

Kategori: Allmänt

Idag är det molnigt för ovanlighetens skull! Jag ska snart börja göra mig iordning och äta frukost. Vid 12 kommer Mareike och hämtar mig och vi ska äta lunch och sen gå på bio. Vi ska se på Killers, den verkar bra så det ska bli roligt. Det ska även bli spännande att se hur biosalongerna ser ut här!



Igår sa vi hejdå till Mercedes, det var jobbigt. Jag ville inte att hon skulle åka! Även fast vi bara har känt varandra i två veckor så var det svårt, det har varit så skönt att ha henne här. Men jag kan klara mig själv också!

Hoppas att ni har en bra dag!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej. hoppas du får en bra dag.idag har jag lämnat wilma till lasse så nu blir det ännu tommare i 2 veckor.

    vi saknar dig.

    kram mamma.

    2010-06-12 | 22:03:58

Kommentera inlägget här: