Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Juni

Kategori: Allmänt

Idag är det dåligt väder igen!
 Igår hade jag en jättebra dag med Mareike, vi åkte och åt lunch på en italiensk restaurang och sen åkte vi till bion. Det var jättelång kö förmodligen för att det var dåligt väder och folk ville ha något att göra! Men till slut så fick vi köpa våra biljetter, den kostade ca 60 kr så det var billigare än hemma. Sen gick vi och ställde oss i nästa kö för att köpa dricka. Jag köpte en liten dricka och fick en liten chock när jag såg den! Jag skulle inte kalla den liten i alla fall! Här har man inga bestämda platser så man kan sätta sig vart man vill och egentligen så skulle man kunna gå till en annan salong och se en ny film om man vill för de kontrollerar inte så noga. Filmen var jätterolig, bättre än jag trodde att den skulle vara.

Idag ska jag byta rum till Nicholas rum för imorgon kommer den nya aupairen. Det är en tjej från Panama som har varit i New York i ett år och har förlängt med ett år till. Så jag kommer bara att vara själv med Nicholas imorgon sen kommer vi att vara två igen! Men denna gång är det jag som ska visa hur saker går till, jag som nyss har lärt mig dem och är lite osäker, men det ska nog gå bra! Nu ska jag gå ner och äta frukost så att jag kan börja med städning och tvättning sen!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: