Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Juni

Kategori: Allmänt

Oj, nu är det så där svårt igen! Jag har pratat med en värdmamma idag och jag vet inte hur jag ska göra. De har tre flickor på 5, 9 och 13 år. Det jag tycker verkar jobbigast är att de verkar ha ett väldigt stressigt liv. Tjejerna håller på med jättemycket sporter och jag skulle vara tvungen att köra dem väldigt mycket. Jag vet inte, det känns så dumt att tacka nej också. Jag ska förmodligen prata med pappan i familjen ikväll så jag får väl se hur det känns efter det. Jag hatar det här, att leta familj igen, det är så svårt att veta vad som är bra och inte. Jag önskar att det kändes jättebra på en gång men det gjorde det inte...

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej. Förstår att det är svårt.Men det är ju bra att fått en match.Det kommer fler om det inte passar.

    Kram mamma

    2010-06-15 | 07:12:50
  • Moster Nettan säger:

    Hej! Du ska ju inte ta det om det inte känns rätt fast du kanske inte kan vänta till det känns helt rätt heller. Luddigt! Kram

    2010-06-15 | 11:26:28

Kommentera inlägget här: