Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 Juni

Kategori: Allmänt

Idag är det stålande sol och jättevarmt! Det är en ganska slapp dag också för Jennifer och Nicholas är på simmlektion så vi har 1½ timmes ledigt mitt på dagen. Jag och Ana (den nya aupairen) har varit på en promenad. Det var vi även igår kväll så jag tänkte visa lite bilder.
På fredag (förmodligen) så ska vi allihopa åka till Boulder och övernatta två nätter på hotell. Det ska bli väldigt roligt. De är så snälla som låter mig följa med. Boulder ligger lite närmare bergen så det ska bli spännande att se. Jag ser verkligen fram emot helgen.
Familjen som jag hade svårt att bestämma mig för är nu borta. Igår ringde de från CC och sa att en värdmamma höll på att titta på min ansökan och att hon kanske skulle ringa, men jag har inte hört något så det är synd. Jag hoppas att det händer något idag i alla fall!

Igår:











Idag:













~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Gud vad härligt det ser ut. vad fint det är.

    lite avis är man.



    hoppas du får en bra helg.det så fint ut där.kollade på nätet



    Kram Mamma

    2010-06-16 | 19:58:48

Kommentera inlägget här: