Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

20 Juni

Kategori: Allmänt

Nu är vi tillbaka i Highlands Ranch igen efter en rolig helg i Boulder. Jag har tagit jättemånga bilder så jag tänkte dela upp det lite.

På lördag morgon packade vi våra saker och satte oss i bilen för en timmes bilfärd till Boulder. När vi kom fram checkade vi in på hotellet sen gick vi på en promenad till Pearl street mall, vilket är shoppinggatan i Boulder. Där delade vi på oss så jag och Ana gick för oss själva. Vi möttes igen till lunch och sen gick jag och Ana lite till i affärerna tills Jani kom och hämtade oss med bilen och vi åkte upp i bergen en bit.


Jag framför hotellet.


Jag och Ana är riktiga turister med kartorna i knät!




Det fanns många statyer, bla denna!




Jag och Ana provar konstiga solglasögon!




Stället som vi åt lunch på.

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: