Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 Juni

Kategori: Allmänt

Idag har varit en vanlig dag! Cultural care ringde och sa att det är en familj som tittar på min ansökan och jag får se imorgon om vi blir matchade. Jag vet att det är en familj som bor utanför New York och har tvillingar på 7 år. Vi får se vad som händer, vi kanske inte ens blir matchade. Jag börjar bli lite orolig över att jag kanske inte kommer att hitta någon familj. Men jag och Jennifer pratade idag och hon sa igen att jag får stanna längre om jag vill men att de inte kan låta mig jobba för då blir det för dyrt för dem. Och det förstår jag, jag har tyckt att det har varit jobbigt att de måste betala för två aupairer.
När vi slutade idag gick jag och Ana och tittade på film i källaren. Vi såg på "What happens in Vegas" och den var riktigt bra. Men det är kallt i källaren så man kan inte titta på långa filmer där!
Imorgon ska jag och Ana ta tåget in till Denver efter vi har slutat. Det ska bli väldigt roligt. Vi har planerat att gå på cheesecake factory och till en souverniraffär. Jag ska köpa en Colorado tröja och förmodligen lite andra saker, jag vet ju inte men det kanske är min sista vecka i colorado.
De har en tidning här som heter Entertainment och jag såg den ligga på bordet idag och så upptäckte jag att det stog om Milleniumserien så jag var tvungen att läsa det! Det stod 8 sidor om den och det verkar som om böckerna är väldigt populära här också!


Framsidan på tidningen!



Saknar er!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: