Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 Juni

Kategori: Allmänt

Varför ville jag byta familj? Jag ångrar verkligen att jag gjorde det beslutet. Jag trivs här, familjen är jättebra och det går bra med Nicholas. Till och med Jennifer har sagt att vi tog beslutet för snabbt, vi skulle ha provat längre. Om inte Ana hade varit här så hade jag nog fått stanna. Men nu är det som det är och jag måste hitta en ny familj som jag förhoppningsvis kommer att trivas lika bra med.

Jag har fått en matchning idag. Det är en familj som bor utanför Philadelphia och de har också en son på tre år. Han går på förskola så jag skulle vara ledig mitt på dagen. Så shemat är inte lika bra som här men det är så kort tid kvar nu så verkar familjen bra i övrigt så kommer jag ju att tacka ja. Cultural care sa att mamman skulle ringa idag så jag hoppas att hon ringer snart.

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: