Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

29 Juni

Kategori: Allmänt

Oj vilken dag det var igår! Vi kom fram till Rydal vid ett igår kväll så jag var väldigt trött. Det är min första dag här och jag har inte sett så mycket men mitt första intryck är inte så bra. Jag saknar redan colorado och familjen Kruus. Den nya familjen bor i ett gigantiskt hus men det känns stökigt och ofräsht. Värdmamman berättade att innan mig hade de en svensk kille som aupair men han stannade bara en dag sen åkte han hem. Det låter konstigt men jag känner lite samma. Men jag ska ge det åtminstone en månad sen får vi se hur jag känner. Mycket kan ändras...
Det som är bra är att jag har lite saker att se fram emot, på söndag ska jag få följa med värdmamman och värdbarnet till Vermont och på torsdag nästa vecka är det aupairmöte.
Värdmamman verkar snäll i alla fall, värdpappan har jag inte träffat än men får väl se ikväll. Just nu är det bara jag och Ao (den thailändska aupairen) här för Neil (värdbarnet) är på förskolan. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på!

Saknar er!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Hoppas det blir bra i den nya familjen. Du är jätteduktig som tänker vänta iaf 1 månad innan du bestämmer dig. Kram

    2010-06-29 | 19:58:39

Kommentera inlägget här: