Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

3 Juni

Kategori: Allmänt

Då var denna jobbdag slut också! Tiden går så fort. Idag har det gått jättebra att leka med Nicholas, han frågade inte efter Mercedes som han gjorde igår. Vi gick till en annan lekplats och när vi skulle gå hem därifrån så blev han lite tjurig, jag antar att han var trött och hungrig. Det har varit lite annorlunda idag för det har varit folk här som har fixat trägolvet i köket. Det ser jätteroligt ut för hela köket är inplastat! Så när det var dax för nap så visste vi inte riktigt hur vi skulle göra för maskinerna de använde lät jättehögt. Men det gick bra ändå. De kommer att fixa färdigt köket imorgon så vi kan inte använda det idag så Jennifer har åkt och köpt mat med Nicholas nu.

Mercedes hade fått ett meddelande på sin mobil som var till mig så när vi hade slutat så ringde jag henne. Hon jobbade då så hon ska ringa när hon har slutat. Vi ska i alla fall åka tillsammans till aupairmötet på lördag så det är jättesnällt av henne. Jag har även fått ett meddelande på facebook men jag vet inte om det är samma tjej så jag får fråga vad hon heter! Jag tror att det var Megan men jag är inte säker.

Igår var jag och Mercedes till ett stort shoppingcentrum, det var jätteroligt! Vi gick bara i tre affärer men det räckte för det fanns så mycket fint! Jag köpte leggings, shorts, kjol, t-shirt och en notebook för ungefär 300 kr så det var riktigt bra!


Mina shoppingfynd!


Nicholas på stranden, som han kallar det, egentligen är det en volleybollplan!


Del av det inplastade köket!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    wilma. jag har gjort ut matteboken.de blåser jätte mycke i dag.de har komit rödblära.de har komit löv på träden.man kan ta fram badpolen./wilma



    Saknar dig!

    Kram mamma.

    2010-06-04 | 07:38:43

Kommentera inlägget här: