Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

4 Juni

Kategori: Allmänt

GRATTIS PÅ STUDENTEN LILLEBROR!

Jag önskar att jag kunde vara där. Jag hoppas att du hade en toppendag!

Sista jobbdagen denna veckan! Det har gått sådär idag, det har varit svårt att få Nicholas att äta och jag tror att det tog nästan två timmar för honom att somna idag. Vi kan använda köket nu så det är bra! Jag fick min första lön idag också, jag tror att jag fick lite extra, jag räknade bara lite snabbt. När vi var färdiga så åkte jag med Nicholas och Jani för att se om jag kunde hitta någon ryggsäck till imorgon. Vi åkte först till en affär som heter Ross men jag hittade bara en där och det var mer en vanlig ryggsäck, jag ville ha en som var mer gjord för hiking. Så vi åkte till en affär som heter Sports athority och där fanns det många men de var jättedyra, den billigaste kostade 64$ så jag köpte bara en vattenflaska och så har jag fått låna en ryggsäck.
Nu har vi precis ätit och Jennifer har visat mig hur tvättmaskinen och torktumlaren fungerar. Det är lite annorlunda, de tvättar bla allt i kallt vatten men det är ju bra.
Jag ser verkligen fram emot imorgon. Megan kommer och hämtar mig kl 9 och då ska vi åka någonstans och äta frukost och sen åker vi till aupairmötet. Det verkar som om det inte är någon svensk i gruppen så det är lite tråkigt men det kommer säkert någon svensk under mitt år så att jag får prata lite svenska!
Jag gjorde en loppa igår, som man gjorde på skolan hela tiden, och Jennifer tyckte det var jättebra. De hade aldrig sett en sån förut och Nicholas verkar gilla den!

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag se om jag kan skypa med mamma lite!

~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Hej syster!

    Tack! Jag hade en jätte bra dag igår. Det var soligt men det blåste ganska mycket. Det var jätte roligt att åka flak. Senare på kvällen åkte jag in till stan och var med klassen vid österäng och sedan vid rådhustrappan. Det var en mäktig upplevelse. Sjukt roligt!

    Börjar du komma in i den amerikanska vardagen än då? :)



    Många kramar, Andras.

    2010-06-05 | 11:12:22

Kommentera inlägget här: