Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

6 Juni

Kategori: Allmänt

Idag har det varit riktigt varmt! På förmiddagen har jag suttit och läst mest. Jag har även varit ute på en promenad men det var så varmt så jag kunde inte gå så långt.
Jag har börjat få lite hemlängtan nu, jag hoppas att det går över snart. Men jag antar att de är de första veckorna som är svårast så jag hoppas att det kommer att gå lättare och lättare!
Om ungefär en timme kommer LCC Jennifer och vi ska ha ett möte. Spännande att se vad vi kommer att prata om.
Lite bilder från idag:


Namnet på parken som är alldeles bakom huset.




Huset!




Mitt rum är ovanför garaget.




Typiskt amerikanskt!

Idag kände jag mig väldigt amerikansk när jag åt frukost, jag åt en peanut butter and jelly sandwish!

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Bäst du börjar träna på det där gymmet om du ska äta sådana saker;D

    2010-06-07 | 08:49:01

Kommentera inlägget här: